آشنایی با باشگاه

مشتریان جهت دریافت خدمات مورد نیاز خود ، در جستجوی شرکتهایی هستند که  بتوانند برتری خود را در بازار به اثبات برسانند و البته بتوانند اعتماد آنها را پاسخگو باشند . ارائه سرویسهای نو ، اطلاع رسانی دقیق ، در اختیار گذاشتن زمان کافی برای مشتریان ، سیستم فروش شفاف و ایجاد سیستم بازخور اطلاعات از مشتریان (CRM ) ، همه و همه ، شروع راهی است که ما در آن قدم گذاشته ایم .

باشگاه مسافران شباهنگ ( TRAVEL REWARDS  ) محیطی پویا و صمیمی است ، که تلاش کرده ایم از این راه شما را به عنوان عضوی از خانواده ای یکپارچه ، به نام شباهنگ ، در کنار خود داشته باشیم . در این باشگاه سعی شده با بهره گیری از روشهای متنوع ، ضمن ایجاد مزیتهایی در خصوص ایجاد ارتباط موثر با مشتریان ، انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده سازیم .

این باشگاه به دنبال ایجاد ارزش و ارائه خدمات به مشتریانی است که لیاقت داشتن یک خرید متفاوت را خواهند داشت . مشتریانی که پس از خریدشان ، برتر بودن ما را به متفاوت بودن ما نسبت خواهند داد نه به انجام یک خرید ارزانقیمت از ما .

خدمات این شرکت در زمینه خدمات هوایی و گردشگری به شرح زیر می باشد :

1-      فروش بلیط کلیه ایرلاینهای داخلی و خارجی

2-      مشاوره کلیه خدمات پروازی  و فرودگاهی

3-      اجرای تورهای سفارشی خارجی و داخلی

4-      امکان رزرو اتاق در هتلهای سراسر جهان

5-      اخذ ویزا

6-      ارائه خدمات هوایی و اقامتی به شرکتها و سازمانها

7-      اجرای تورهای ورودی گردشگری و سلامت

8-      ارائه بیمه های مسافرتی

9-      خدمات CIP فرودگاهی

10-   گشتهای متنوع و مفرح در کلیه شهرهای توریستی جهان

11-   خدمات CARGO

معرفی باشگاه :

باشگاه مشتریان شباهنگ دارای سه سطح آبی ، صورتی و طلایی می باشد که مشتریان با افزایش امتیازشان و کسب حد نصاب امتیاز هر سطح ، به کارت بالاتر ارتقا پیدا می کنند و به همین ترتیب از مزایا و تخفیفهای نقدی بیشتری بهره مند خواهند شد . هر مشتری پس از عضویت رایگان در باشگاه مشتریان و ارائه مدارک هویتی و شغلی ، یک شماره اختصاصی 16 رقمی به همراه شماره کاربری و رمز ورود از طریق ایمیل و پیامک ، دریافت خواهد کرد .ضمنا کارت باشگاه مشتریان پس از انجام فرایند مربوطه به مشتری تحویل داده خواهد شد .

هر شخص می تواند زیر مجموعه ای شامل همسر ، فرزندان ، پدر و مادر خود یا همسر خود را تشکیل بدهد . تمامی خریدهای هر کدام از زیر مجموعه ها نیز جزو خریدهای وی محسوب شده و شامل تخفیفهای باشگاه خواهد شد .

هر شخص دارای یک صفحه کاربری ویژه می باشد که می تواند از طریق وب سایت رسمی شباهنگ به آن دسترسی پیدا کند.  این صفحه شامل اطلاعات خریدهای قبلی ، میزان امتیازات تجمعی ، میزان امتیازات هدیه ، ماشین حساب جهت محاسبه تخفیفهای بعدی ،میزان امتیاز در هر کارت و میزان امتیاز مورد نیاز جهت ارتقا به کارت بعدی می باشد .

نحوه امتیاز دهی خریدهای مشتریان و میزان تخفیفها ، به نوع خدماتی که دریافت می کنند بستگی خواهد داشت . مشتریان ضمن استفاده از مزایای نرمال باشگاه از امتیازات ویژه در زمانهای خاص ( سال نو ، سالروز تولد اعضای خانواده ، سالگرد ازدواج ، اعیاد مذهبی و ... ) که تحت عنوان امتیاز هدیه به آنها تعلق خواهد گرفت  ، نیز برخوردار خواهند شد .

شرط انتقال از کارت آبی به صورتی دریافت حد نصاب 14500 امتیاز و انتقال از صورتی به طلایی 29000 امتیاز خواهد بود .

 مزایای استفاده از باشگاه مشتریان شباهنگ :

1-      دریافت تخفیف نقدی ویژه در همه خریدها

2-      دریافت تخفیفات ارزشمند در زمانهای خاص

3-      استفاده از سیستم مدیا ترانسفرینگ در محل شرکت

4-      اطلاع رسانی آفرها ، تورهای لحظه آخری ، تورهای نمایشگاهی تخصصی ، تورهای رویدادهای ورزشی ،تورهای انتخابی بر اساس علایق مشتریان

5-      خدمات رسانی درب منازل

در این راستا رسالت خود می دانیم که با ارج نهادن به مقام مسافرانمان ، در اولین گام صداقت رفتار و گفتار ، در گام بعدی ارائه کیفیت مورد انتظار و در گام نهایی با اصلاح معایبمان توسط یک سیستم بازخور شفاف از سوی مسافرانمان  ، فرهنگ طراحی شده این شرکت را پویا نگه داشته و در جهت تقویت آن تلاش کنیم .